Deltakere på vei opp siste bakken, sekunder unna måloppnåelse. 

Hva er det egentlig å være sponsor? I klassisk form er en sponsor en som setter sitt navn på et arrangement for å assosieres og skape tilknytning til sin bedrift for så å bygge sin merkevare i tilknytning til arrangementet. Men er det bare det?

De siste årene ser vi en stadig større utvikling innenfor aktiv sponsing. Det å sette navnet sitt på et arrangement eller få opp en reklameplakat er ikke lenger nok. Det er forståelig. Hvorfor bare sette fra seg et navnetrekk når døren står åpen for å sette dype fotavtrykk som betyr noe. Både for bedriften, arrangementet og deltakerne?

I Oslos Bratteste har vi jobbet lenge med å skape en sponsormodell som skal ivareta alle disse hensyn og vi kaller ikke sponsorene våre for sponsorer, men for partnere. Partnere, noen som skal få til noe sammen. Noen som legger inn ressurser, kreativitet og innsats for at det de skaper sammen skal bli noe større enn de hadde fått til på hver for seg.

Oslos Bratteste sin partnermodell har tre interessenter. Det er Oslos Bratteste, partneren og deltakeren.  Det vil si at vi i Oslos Bratteste er på jakt etter tre kriterier:

  1. Skaper vi en god verdi for partneren vår? I synlighet, ønsket effekt, materiale til bruk senere eller ved å skape en stor event for deres selskap?
  2. Skaper vi og partneren god verdi for løperen? I produkter, premier, glede og engasjement? Bidrar vi til noe å gjøre Oslos Bratteste attraktiv for deltakeren?
  3. Skaper partneren økt mulighetsrom og leverer verdi til Oslos Bratteste? Slik at vi kan opprettholde kvalitet, skape muligheter for å utvikle arrangementet og sikre glede for deltakerne på lang sikt?
Utfordringen løser den enkelte, mulighetene skaper vi sammen.

Det er i grensesnittet mellom disse tre at de gode ideene, konseptene og gleden oppstår. Om du vil promotere joggesko, klær, sportsernæring, treningsapparater, byggefirma, finanshus, mediehus eller hva du måtte representere, så vil vi alltid sammen se på grensesnittet mellom de tre grunnpilarene som sikrer at både deltaker, partner og Oslos Bratteste kan levere en god opplevelse og sammen skape utfordringen alle kan klare.

Også har vi spillerom og mulighetsrom til å gjøre umulig ting mulig. På lik linje med at deltakerne våre, krysse fantastiske grenser:

  • Fra Wyller til Tryvann på krykker?
  • Opp Oslos Bratteste bakker i rullestol?
  • Aldri vært med på et løp og tar seg opp 408 høydemeter?
  • 300 kolleger mestrer noe sammen?
Det som virker umulig, muliggjøres!

Dette er fantastisk og det viktigste mulighetsrommet vi skaper sammen. Muligheten for alle til å ta en utfordring, mestre den sammen med andre, skape minner og viktigst av alt, mestringsfølelse.

Ønsker du å vite mer om hvordan ditt firma kan være med som partner i Oslos Bratteste? Vil du være med å gjøre muligheten mulig og samtidig skape sterke opplevelse knyttet til din merkevare?

Kontakt oss på kristian@oslosbratte.no i dag og hør om mulighetene som ligger i å skape muligheter.